Tufft

Igår blev hon såld. Idag tog vi tillbaka henne. Johan sålde emot min vilja och jag gjorde allt för att hon skulle få stanna hos oss. Nu blir det lite tävlande fram tills våren då det blir betäckning!
Jag har gråtit så jag har ont ögonen. Många elaka ord från folk ("Johans sida") det sista också... Så det är lite jobbigt allt just nu. 
Alltid vid din sida...

Jag och Johan har en svår period just nu med allt så vi ligger lite lågt.. Rubys start kommer bli av iallafall.
Och jag har fått nytt jobb! Hade ju denna veckan ut på mitt vikariat men fick på ett annat ställe efter detta så det känns bra.




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Men fy :( ja elaka tungor finns det överallt.
Sånt är skit trist

2014-11-21 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0