Tisdag 11/3

Banjobb
Igår var vi på banan och körde jobb med Svarten och Runaway.
Vi körde 24,5 med 20 sista tusen. Dom var fina båda två. Svarten bröt lite men det räknade jag med när jag körde i träningsgrejerna. Han ska ha helstängt och ev murphy annars.


Innan banjobbet körde vi Ruby och Frilla. Sistnämda står för bilden:



Sebastian 
Sedan jobbade jag 16-20.30. 
Ringde 1177 när vi kom hem på kvällen eftersom Sebastian varit sjuk så länge med feber. Åkte in till akuten och satt där i tre timmar tills klockan 02. En timme tog det för dom att ta tempen.
Sedan kom läkaren och gick igenom honom. Öron bra, hals bra m.m.
Tog blodprov och sänkan var hög så dom sa att vi skulle åka till barnakuten på tisdag morgon (idag).
Väl där gick allt mycket snabbare och det konstaterades att han hade akut öroninflammation på båda öronen! 
Och dom inkompetenta *fult ord* i Arvika sa att det var inget fel på öronen. Ganska arg var jag när vi åkte hem. 
Skönt för Sebastian att träffa riktiga läkare. Han har nu fått två doser pc och är redan mycket piggare!




Soraya
Idag har jag bara hunnit köra en. Det var Soraya som var strålande :) jättenöjd med henne idag verkligen! Provlopp på lördag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0