Jävla skit vecka!



Runaway drog till med en galopp innan första sväng. Kusken sa stänkrädd men det tror inte jag på. Jag tror det gick för fort henne i början. Hon är ju vanligtsvis seg ut men idag gick det undan och därmed kom galoppen. Så nu blir det ut i lopp snart igen. Hon utgick också så det blev inte mycket arbete idag för henne.



Svarten startade från 40m. Snabb iväg och hängde med fint i fjärde ytter. Trafikproblem, som inte jag såg, men tydligen nåra som kroka ihop drog stopp och Svarten tog nåra galoppsteg och fick ta ny fart. Blev därmed utan pengar. Gick 17,2/2180. Helt okej i första starten på 3 månader tycker jag, han verkar på g.





En riktigt dålig vecka. Inte en krona in.
Ruby var ju bra men hon satt fast tyvärr.
Carmen var ju grym i sitt första provlopp.
Soraya såg fin ut i provloppet men galoppera på upploppet när hon fick press.
Runaway värmde strålande men tog till en oväntad galopp.
Svarten godkänd comeback utan att få nåt med sig.

Bara ta nya tag!!!! Är tänkt att alla ska starta en gång till innan månaden är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0