Torsdag

Idag jobbade jag 7-13. Johan körde Svarten och Call Me under tiden.
När jag kom hem så tog vi en tur med Soraya, jag red och Frilla och vi hade Carmen på släp. Carmen är svår att ta med på släp nu för hon är så pigg och vill springa fortare än vad dom andra gör.
Alla var fina iaf. Carmen tränar grymt för tillfället.

Imorn är det väl nästan samma gäng som ska träna igen tror jag. 
Skruvat tillbaka brodden i Rubys skor så henne ska jag ta en ridtur med i helgen.

Call me (colan) ska gå banjobb i helgen är det tänkt. Ev nån mer, får se om Runa ska på istrav eller ej.




Kommentarer
Postat av: marika

Så fina namnskyltar och hästar. Vart beatäller du det ifrån?

Svar: Dekaltext.se tror jag sidan hette! Googla på tränsskyltar annars!
Jenny

2014-02-04 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0