Tisdag

Vintern är här nu!
En j*vla propp gick inatt när vi sov(?) så värmepumpen och elementet (och min bäddvärmare) stängde såklart av sig. Vakna en gång inatt å tyckte de va kallt så ja höjde ett hack på sängvärmen. Men den funka ju inte :) märkte det på morgonen sen, ganska kallt inne då vill jag lova. Blev inringd på jobb också så jag va på hemtjänst i stan 8.30-16. 
Efter det så åt vi ute hela familjen :) barnen var jättehungriga så dom fick en vuxenportion att dela på. Tre skedar senare var dom jättemätta. Suck.

Hade veterinären hemma å kolla Svartens sår också. Han fick pc...

Imorn ska jag och barnen åka rockard :)

Svarten fick besök av en nordstjärna i sin box... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0