Söndag

Idag har jag bara tagit det lugnt! 
Imorn är det dags att ta hem mer hö, köra och sko. 

Planerar lite banjobb framöver. Dom två nya ska in och springa lite. 
Carmen ska också få komma in på banan och se sig omkring. Ska försöka under veckan. 
Får se när jag ska jobba. Det är det värsta med mitt jobb, vet aldrig när de ringer.. Och står jag som tillgänglig vilket jag gör i stort sett alla dagar, så kan jag inte säga nej om dom ringer 6.30 på morgonen.
Kan ju såklart lägga mig som ledig och det gör jag på travdagar och sånt som jag vet jag ska iväg på.

Imorn har vi kort dagisdag så vi får se vad vi hinner. Planerar iaf att köra Soraya, Frilla, Carmen, Svarten. 

Ruby och Runaway ska anmälas till lopp igen nu. Anmälan i början av veckan.

På söndag blir Izabella 6 år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0