Söndag

Den här helgen har jag jobbat, så det har inte hänt så mycket hemma.
Igår efter jobbet körde Johan en joggingsväng med Call me.
Idag joggade han Runaway inför morgondagens start.
Jag själv skulle gå ut och rida Svarten. När jag hämtar honom är han halt. Och varför är jag inte förvånad? Broddmärken på ena framknät. Man kan ju undra! Kanske inte Ruby tycker han är lika rolig längre när han drar henne i svansen och klänger på henne!
La om benet iaf så får vi hoppas det blir bra snabbt... Såg ganska färskt ut faktiskt.
(Gammal bild)

Sen skodde jag om Runaway inför imorn. Allt är packat och klart. 

Igår bakade jag och Sebastian:

Det var det jag hade att säga :)

Ruby i sitt lopp, nr 7.

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Tråkigt att han var halt :(

2014-01-12 @ 23:06:10
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0