Helg :)

Igår kom jag hem från jobbet 8.20 ungefär... Jobbade natt. Kände mig inte trött så jag tog ut hästarna när Johan åkte till dagis med barnen kl 9. Sen åkte han efter foder.
Efter jag tagit ut hästarna så slog jag tillbaka skon på colan. Sen fyllde jag vatten överallt ute och inne samt mockade överallt.
In och åt en snabb frukost och vilade en timme. Johan hade kört colan när jag vaknade så då tog vi och körde örvattnet (backen) med Ruby och Frilla. Ruby lite okoncentrerad och fjantig för hon låg i rygg på frilla som sprang saktare än Ruby ville. Ruby har ett ganska högt joggingtempo vanligtvis. 

Sen joggade vi 7 km med Soraya och jag red Svarten! Båda fina :)

Idag gick johan upp 6.15 och fixade klart allt för han åker till sunne i eftermiddag.
Så jag ligger på soffan i morgonrock än.
Ska ut och leka med sebastian lite och sen se på travet.
Bella åkte till farmor igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0