Strålande sol

Idag hann jag faktiskt köra 3 st innan det var tänkt jag skulle jobba, men åkte på migrän när jag var ute (sol och snö är ingen bra kombination för mig).

Svarten - lat i början, efter ett tag ligger man raklång. Fin.

Soraya - Fin. Var ute och joggade 7 km. Ska på banan imorn.



Carmen gick samma tur som Soraya. Ska också på banan imorn.

Tog lite bilder i förmiddags när hästarna solade!

Caspadia, fölsto.

Soraya


Call Me Rick


Call me, soraya, carmen, caspadia.

Nordstjärnan

Nu ska jag vila lite till. Jobbar imorn....

Kommentarer
Postat av: Marika

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=791413

Eran gamla häst?

Svar: Ja visst :) har du sett att frilla ligger ute :) trav/kallblod
Jenny

2014-02-18 @ 16:57:13
Postat av: Marika

Vad fin hon är=)
Ja jag såg henne nu idag när du skrev.
Bra annons, hon är för fin Frilla!
Jag sopar monten för min del. Fegheten tog över.
Varför bor du så långt borta. Hade ju vatt jätte kul å testa henne i ett lopp;)

Svar: Nej då inte fega :) måste träna först :) äe enklare om man har egen häst som man känner. Jag är aldrig nervös när kag ska rida svarten i lopp. Andras däremot är värre :)
Jenny

2014-02-19 @ 17:26:54
Postat av: Marika

Du är jätte tuff och jag beundrar verkligen dig och dina hästar!
Du vet jag har aldrig riktigt travat på Bella så som jag gjort med Ness.. Jag vet inte varför men jag är rädd att hon inte ska stanna och att det ska hända ngt. Hon är ju yngre än Ness så jag har skapat monster i mitt huvud^^

Svar: Ruby tvärnitar ibland. Skit störande! Men ligger vi bakom nån går det bra! Mina andra kan man dundra fram med hur fort som helst utan att vara orolig ! Så det märks ju att ruby är ung.
Vad hetter bella mer?
Du skulle behöva komma hit med henne i sommar så får vi träna.
Jenny

2014-02-20 @ 12:14:05
Postat av: Marika

Jaså usch så otäckt :-$
De skönt när de är så där goa att man kan lita på dom.
Hon heter Bella Hornline. Hennes pappa ska vara framgångsrik i monte. Ja det skulle vara jätte jätte roligt!!

2014-02-20 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0