Nordstjärna

Nordstjärna har inte varit tömkörd på två veckor nu. Hon kan det där tycker jag. Så igår tog jag fram vagnen och selade på henne. Satte mig i och Johan gick bredvid och hon brydde sig ingenting. Gick och tittade på mig och lyssnade så fint. Kämpade uppför backen till huset igen och jag kunde hoppa ur vagen och sela av utan att nån höll i. Hon må vara liten, men gud så klok och duktig! Otroligt lättlärd. Imorn fyller hon 10 månader. Och jag 27.




Viktigt att ta igen sig efter träningen.

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken häst så kul att hon är så snäll och klok. Men hon kanske brås på sin matte;)
Grattis i förskott på födelsedagen=)

2014-04-15 @ 14:08:53
Postat av: Dedde

Ni har tur med snälla unghästar. Så roligt att följa er..=)

2014-04-15 @ 20:56:40
URL: http://deddejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0