Provlopp

Idag var det provlopp som gällde.

Engsättra först ut. 2 galopper. Kom i mål som 4:a på 40 på regntung bana. Ganska bra ändå kanske när hon baa gått 39 på sommarbana.

Ruby var med i samma lopp som jag red Martina i.
Först fick Ruby dödens. Sen la hon sig i tredje inner. Jag började i tredje inner som sedan blev rygg ledaren.
Styrde på i sista sväng och trodde inte jag skulle få sånt svar som jag fick! Flög förbi alla och vann enkelt! Gick 10,9 som max.
Så avstängd blev jag :) men trodde inte det skulle gå sååå snabbt.
Ska ändå jobba nästa lördag så avtängningen gör mig inget :)

Härlig känsla, hästen funkade jättefint.

Ruby kom in på 26. Hon vingla en del och var omotiverad som hon alltid är på arvikatravet....!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0