Planeringar

Sitter och planerar...!

Svarten kommer jag träna hårdare nu och så ska han vara med i b-lopp den 19:e.
Ruby ska också gå lite hårdare träning nu och jag planerar att starta henne i slutet av månaden.

Igår va hon trött.. Idag jättepigg. Sprang  å sparka bakut med engis i hagen.

Runaway startar imorgon. Jag tycker motståndet inte är så tufft. Men hon har spår 1 bakom bilen och tvåan kommer va snabb ut, även 3. Så jag hoppas hon kommer ut så dom inte låser fast henne.
Men kusken vet vad han ska göra.
Kommer hon ut så tror jag att hon vinner. 
Blir jänkarvagn nu också! 

Engsättra... Vi kör som vanligt, eventuellt lite hårdare träning där också. Men ja tyckte hon gjorde de bra i provlopp sist...! 

Carmen tränar som vanligt, har ökat på lite grann. Fortfarande fin och snäll.

Frilla kommer hem på tisdag är det tänkt, med sin unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0