Bra måndag

Bra dag idag. Varit ute och grejat på förmiddan.
Sen var Mats här från årjängstravet och gjorde sån här koll på b-tränare. Gick som vanligt, med andra ord en dålig töm på träningsselen. Min sulky ställde han sig och bröt i också så jag trodde den skulle gå av, men den gick igenom kontrollen den med :)

När han varit här så körde vi Sebastian till sin farfar och Ewa. Sen gick vi ut och körde. Först svarten och runaway. Båda va fina! Finns inget att anmärka på med svarten, förutom munnen som han håller på med. Men veterinären kommer på onsdag nu! Ska även böja honom då och se.
Runaway va fin. Hon ska starta på Momarken nästa tisdag i ett montélopp, jag rider.

Sen var vi ute med princess och ruby. Blev en kort tur för princess har ju stått väldigt väldigt länge nu. Ruby känns sådär. Ska se om veterinären har tid med henne på onsdag. Hon joggar bra men när man ska öka så drar hon ett ben. Är väl den där engsättras fel som dängde henne förra månaden.......

Imorn ska jag jobba. Paw och Jenny ska till Axevalla med goody och cointreau... Går nog bra tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Han ser jätte fin ut svarten, det är nog tänderna som han stör sej mest på , på kroppen ser det inte ut som det skulle våra något allvarligt iaf.kram

2013-05-07 @ 07:45:04
Postat av: Lisbeth

Han ser jätte fin ut svarten, det är nog tänderna som han stör sej mest på , på kroppen ser det inte ut som det skulle våra något allvarligt iaf.kram

2013-05-07 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0