Söndag

Idag låg vi länge. Klockan va säkert över 8 innan vi gick upp! Barnen vakna vid 7 men dom går upp och sätter sig och leker. Så man kan sova en stund till :)

Hästarna står i solen och steker!

Bella ska till sin kompis idag! Hon har längtat!

Ja detta priset igår. Helt otroligt. Men det är sant faktiskt. Fattar inte hur en människa vågar skämma ut sig på det sättet. Vägrar lämna det ifrån sig.
Hon har inget med varken hästen eller mig att göra så jag fattar inte ens varför hon ska sno hans pris som han fick kämpa för att få.

Imorn ska jag se om jag får tag i veterinären. Så får han ta en kik på dom.
Mycket sjuka hästar runtomkring både i stallen å på travbanor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0