Irriterad

Idag är jag bara irriterad. Skulle köra intervaller men rakbanan va skrot. Så då blev ja sur. Körde på vägen å då va de massa saker som va farliga. Så de blev halvhalter å då blev ja sur för de.
Lerigt ute, irriterad på det.
Hästarna bara ligger och sover och tror dom har semester och jag ska bara springa å städa efter dom och servera dom med mat.

Nej usch vilken dålig dag. De värsta är denna jävla klockjävel som gjorde att ja förlora en timme å sov till 9.30. Å nu är klockan redan halv fyra å jag har massa att göra. Dret.
Vill åka till vintrosa och hälsa på. Tråkigt hemma.


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja vem hade kunnat tro att man skulle äga en spunk;) den kommer göra sig fint här och förstå vilken samling jag hade kunnat haft om du kört hit dina istället! Hehe:)

2013-03-31 @ 18:20:13
URL: http://Skrutta.blogg.se
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Sådana dagar är så jobbiga! Dom dagarna finns det typ inget som muntrar upp

2013-03-31 @ 22:02:20
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0