Aj

Jobbat idag 9-18. Var svinkallt att köra för det blåste ju nästan storm! Snöstorm!
Frös så jag skakade när jag åkte hem.

Sen när vi var i stallet och kvällsfodra så skulle jag gå ut i från stallet med engsättra och mötte Svarten i dörren så det blev en fight så jag och Svarten "skadade" oss. Jävla hästar. Då var inte mamma glad.
Svarten bet mot engis så hon hoppade bakåt och landa på min fot (med broddskor). I samma veva slängde Svarten upp huvudet och drog sig i dörrkarmen och revade sig i ansiktet. Kom inget blod men pälsen försvann.

Sitter nu och tittar på foten som sväller :)
Ser vart brodden träffade iaf...

Men men, kom på att ja klarat mej rätt bra. Håller ju på med en del hästar om dagarna och det är inte ofta man blir träffad, om man inte ska räkna med bitningarna från dessa kallblod....


Kommentarer
Postat av: Marika

AAAAAAJJJJJ stackars dig =(

2013-03-21 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0