Stjärna

Idag var vi hos rickard så jag äntligen fick träffa min stjärna!! Hon va sötare än på bilderna jag sett.
Frilla fick vi ju jaga som vanligt och hon ville inte att nån skulle titta på ungen. Men till slut fick vi tag i henne.

Ungen är helt silverfärgad. Blir väl svart. Helt underbar <3 har skrivit två namnförslag så får vi se om dom blir godkända. Julinatt var namnet först men nu blev hon ju född i juni och jag gillade inte Juninatt då de får bli nåt helt annat. Sen föddes hon på kvällen och inte natten så de sket sej alltihop.

Nu ska jag sova för imorn åker jag med paw till årjäng. Svarten startar i lopp 6 och paw kör några i loppen före.


Ps kolla frillas mage :) snart är hon lika fin i kroppen som vanligt, bara hon kommer hem så vi kan börja rida :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Jenny,
Jag heter Maria och jag har försökt nå dig på Facebook angående ett förslag till ett hästrelaterat samarbete med dig och din blogg. Jag hittade ingen emailadress att nå dig på nämligen.
Det vore jättebra om du kunde maila mig på [email protected] så skickar jag dig mer info.
(var snäll och radera denna kommentar när du läst den)
Tack,
Maria

2013-06-21 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0