Regn precis hela dagen

Usch va tråkigt väder... Jobbat 7-16.30. Fick skjuts hem av jennys snälla farfar :)

När jag kom hem tittade jag på filmen från åmål som kommit på posten idag. Rolig! Undrar om man ska se den lika många gånger som frillas :)

Sen gick jag ut och red en mystur på svarten. Fick först slå på en tappsko som han lyckades dra av sig när jag tog honom ut ifrån hagen. Konstiga häst.

Vi red inte långt. Men han va jävligt pigg och höll på med lite allt möjligt :) han brukar behöva ett x antal kilometer innan han piggnar till i träningen men inte idag...!

Sen myste vi lite och jag fixade stallet extra långsamt. Ensam hemma idag!!

Nu ska jag göra mig kvällsmat. Jobb imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0