Helg!

Skönt med helg äntligen! Va så trött igår, fick släpa mig ur sängen kl 8.20 och bege mig mot jobbet. Tog med Engsättra så hon blev skodd.
Va ganska lugnt igår, red en häst bara! Mysig häst :)

Drog till årjäng igår och köpte 60 vita plast stolp och 5 trästolp och 2 säckar hippo top champ.
Ska stängsla in nedanför huset :)
Anledningen till att vi åkte till årjäng var att där kosta en 10pack stolp 350kr. Här i arvika på granngården kostade dom 451kr. Så vi tjäna alltså 600 på att åka till årjäng. Minus resan då ca 250.
Plus att trästolparna va 6 kr billigare per styck.

Nu ska jag passa på att gå upp när jag vaknade av mig själv före 7.
Kl 8.30 rullar vi mot provlopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0