Måndagen är slut...

Blev en lång dag :) åkte hemifrån igår kl 11.30 och kom hem idag kl 19.30.
Var hemma och släppte av svarten bara efter travet. Han fick gå i gräshagen ensam så där sprang han å va lycklig!
Duktig han va idag... Min fina pojke. Drog alla skor idag. Kusken var duktig han också. Gjorde som jag sa :)

Med oss till travet hade vi även Erste men han hade en dålig dag idag.

När jag kom hem ikväll så tvättade jag all utrustning så det är gjort...
För imorn laddar vi för Momarken med Runaway Rick!

Bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Grattis till den fina 3:e platsen och nya rekordet :) Ni har verkligen kommit in i ett bra flyt nu ;)

2013-07-02 @ 07:18:44
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Horsesinmygarden/ Lisbeth

Kul :) grattis igen .
Du är inne i ett gott flyt nu :) .

2013-07-02 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0