Världens jobbigaste....!

Har för tillfället världens busigaste lilla pojke hemma tror jag! Haha!
Izabella säger att hon blir såå trött på honom! Haha och jag förstår henne.

Medans jag stekte pannkakor roade han sig med att skära i mattan med en barn-mat-kniv. Sen tog han ut skedarna en efter en och slickade på alla och la tillbaka i lådan. Sen petade han mig mellan benen bakifrån när jag höll på med pannkakorna och så skrattade han allt vad han kunde....

Detta var bara en bråkdel av alla hyss han hittade på medans jag stekte pannkakorna... Puh det är inte lätt att vara hemma med två barn :)
Bella går bra för hon sitter vid tv:n eller ritar om man sätter henne där, men den andra lilla, han river huset!!

Nu har jag satt dom på rummet å satt för grinden för det går inte att laga mat när sebastian är i köket...!

Jag ska göra en pannkakstårta till lunch. Med skivade bananer, grädde, yoghurt, marshmallows...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0