Svårt val

Fick förfrågan om att rida på istravet till lördagen, den hästen som jag vann med. Efter lite funderande så var jag tvungen att tacka nej.
Valde att ta med min egen och rida i loppet. Valde jag rätt? Är såklart ute efter att vinna! Nevas ivanhoe var grymt bra sist så jag får nog kämpa för att slå honom igen. Svarten har inte varit på banan på länge så han behöver nog ett lopp i kroppen innan han är på topp.
Bilen närmar sig klar och då ska han starta i riktiga lopp så han behöver detta istrav som Snabbjobb.
Samtidigt så behöver jag bra resultat så jag har chans att bli montechampion.

Det blir spännande att se hur det går. Nevas ivanhoe har stor chans att vinna, men jag tror även att Svarten har stor chans. Sen vet vi inte än vilka andra som är med. Kanske är nån jätte bra häst där!

Hur som helst är det bara ett istrav. Jag ska först och främst hoppas att jag tar mig dit!


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag håller tummarna för dig och svarten =)

2013-01-22 @ 19:28:27
Postat av: Jenny

Tack :) blir svårt !

2013-01-22 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0