Arg och besviken

Förra veckan sa dom så här om vår bil: det dröjer ett par dagar till.
Nu har det gått en vecka och motorn är i tusen delar!!!
Trodde jag skulle få åka på istrav i helgen men som vanligt får jag stryka. Alltid. Jämt. Tänker inte ens fråga nån om bil för det är alltid nej!!

Så jävla irriterad nu så det är faan inte sant.

Och så har jag tackat nej till flera andra hästar. Fy faan säger jag!!!
Bara för att det ska gå på garanti så ska det dröja månader. När man betalar lagningen på en bil så är den klar på nån dag!! Har sån lust å slö sönder nåt.

Ska skita i Hästträningen helt å hållet nu. Det är faan ingen idé att sitta i -15 och träna för INGENTING! För man tar sig inte nån stans och kan starta!! Kan Lika gärna skaffa en häst som är pensionär och sitta och träna varje dag, för den har lika stor chans att komma och tävla som mina egna har nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja då går de en del staffas me en gång. Har inte de underbara släktingarna någon bil då.

2013-01-24 @ 20:39:07
Postat av: linda

har dom ingen lånebil på de dära stället i årjäng med Drag då ? det borde dom ju faktiskt ha

2013-01-24 @ 21:12:02
Postat av: Jenny

Svar till mamma: jag undrar jag hur det står till egentligen eftersom alla dina barn flyttar ifrån lennartsfors. Nu kan du sitta där med okänt folk som grannar. Hoppas du är nöjd.

2013-01-24 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0