God morgon

Sebastian väckte mig kl 6 sen kan jag inte somna om!

Idag ska vi troligtvis till banan, Johan ska köra Snabbjobb. Inte våra egna.

Läste nyss Gabriellas blogg om hennes mål och drömmar med travsporten. Orkar för tillfället inte göra ett eget sånt inlägg men tänkte skriva mina mål för i år!

Först och främst: köra in mer ån förra året! Förra året startade jag knappt så jag tränade bara in 10.300 och red in 12.000.
Så i år ska jag slå det.
Vill att båda mina hästar ska vara startklara, även engsättra alltså. Så dom kan starta på under året.
Sen vill jag ha mitt föl! Det är det jag ser fram emot mest. Kommer även betäcka om i år, kanske inte Frilla men nån annan.
Och så vill jag fortsätta hos Mahony, där trivs jag bra.
Mer hästar får det gärna komma under året, starthästar alltså.
Frilla är välkommen hon med, men hon verkar trivas där hon är :)

I år nu då så har Svarten fått en matlapp, han gör sin andra start för i år på fredag och jag rider mitt första lopp! Hoppas såklart att vi klarar få några tusen i det loppet...
Vi åker hästbuss dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0