Tisdag

Idag har jag varit ensam hemma med barnen till kl 15. Johan åkte ner till Helsingborg inatt ock körde hem saaben så nu står han här igen då :)
Men V40:n kommer också stanna hos oss, bra med två bilar har vi märkt.

Imorgon kommer jag att rida till jobbet. Engsättra måste skos om. Skönt att man kan ta fram sommarskorna nu!

Roligt också att vi ska starta i Årjäng på söndag. Ännu roligare att jag ska rida svarten på måndag. Ser jag verkligen fram emot.

Jag fick en matberedare/blender av Johan :)
Av Izabella fick jag mascara, eyeliner och antirynkcreme (?) haha. Och två fina teckningar och ett kort! Och en plånbok :)

Nu ska jag göra nån smoothie....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0