Milkshake och ridtur

Vill börja med att tacka pappa för dieseln :)

Nu sitter jag i soffan med en stooor chokladmilkshake med grädde på :)
Som jag gjort själv såklart.


Var ute och red svarten nu ikväll. Vi red efter asfaltsvägen en bit, sen upp på en grusväg så jag kom till våran vanliga träningsväg och hem. Det var farligt ute idag tyckte svarten. Ett dike med vatten som förföljde oss halva vägen! En omkullvält soptunna, ännu mer vatten i diken...! Haha... Roligt när det är lite liv i gamlingarna tycker jag!

Imorn är de jobb igen. Nästa vecka blir tuff. Trav måndag, sen jobb alla dagar utom söndag. Då är de kalas för Sebastian. Jag ska jobba i edane några dagar till veckan.


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Dom såg riktigt smaskiga ut :)

2013-04-19 @ 09:19:29
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0