Färjestad

Galopperna förföljer oss!

Svarten värmde på skogsbanan med vanligt huvudlag. Var okej, rätt lat.

Efter värmning ryckte va alla skor. Han var verkligen superfin i provstart och jag fick riktigt höga förhoppningar.
Bakom bilen kändes det jättebra och jag tyckte inte jag behövde hålla han så värst. När bilen släpper styr jag ner i andraspår och så klipper han i galopp. Jag vet inte varför. Antingen ladda han för mycket eller så slog han ihop som Paw tror efter att ha tittat på loppet.
Det kändes så bra innan och galoppen kom så snabbt så ja hann inte tänka.
Blev diskad. Kom inte ur fältet tillräckligt snabbt för att kunna ställa honom. Efter galoppen kändes han superfin igen men då red jag av banan.

Anmält till nytt lopp nu.. Bara köra på. Han va jättefin i travet och allt så de va inget speciellt så tycker jag. Otur bara.

Fick fina bilder av Nelly Jernberg! Älskar dom! Kommer bli förstoring på den ena men vet ej vem. Nån av dom två på hela hästen. Va tycker ni? Även förstoring på runaway blir det men vet inte vilken av dom heller....


Kommentarer
Postat av: Nelly

Om du ska förstora dom så är det bättre jag mejlar orginal bilderna. Fb gör dom lite brusiga. :)

2013-04-23 @ 22:10:27
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Vad tråkigt med galoppen :( ni tar dem nästa gång istället!!
Jättefina bilder!!

2013-04-24 @ 21:13:53
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0