Krångel

Ursäkta att ja inte svarat på era kommentarer! Men de krånglar här med blogg appen å min dator tänker ja inte starta för den hatar jag.

Sen är jag helt utsliten. Skulle behöva en ledig dag. Antingen jobbar jag eller så står ja i det jävla huset å tapetserar å målar å har två ungar med som river huset och skriker allt dom orkar!! Å så kommer man hem sent å hinner bara slänga i sig mat å duscha sen ska man upp kl 5.30 och åka och jobba 13 timmar...

Mycket gnäll nu men idag är det en sån dag!!!


Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

Märkligt att det bara är du som gnäller om detta hela tiden? Jag går upp lika tidigt varenda dag och många dagar 1-2 timmar tidigare än dig och inte gnäller jag.

2012-09-21 @ 09:42:16
URL: http://hawkjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0