God morgon

Åh igår var jag tvåa med Svarten i hans första montélopp!! Är så glad idag!!

Jörgen sa att han inte va snabb ut! Men bakom bilen kände jag att han laddade! Försökte hålla igen för jag ville inte ha ledning eller dödens.
Jo vart hamnar jag. Dödens först men ledaren hoppade i första sväng så de va bara att ta över täten. Öppnade första 500 på 18.
Släppte ledningen strax efter, och fick rygg ledaren.
In i sista sväng styr jag ut i dödens. På det långa upploppet plockar jag ner ledaren och kopplar grepp. Men Carina Pride kommer med bättre fart utvändigt och går förbi strax före mål!

Men jag var så nöjd med hans första montélopp! Älskade häst!!

Han gick 18,9! Sista 500 gick efter 15,8!


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Grattis igen :) Vad roligt!!

2012-09-24 @ 14:58:48
URL: http://montebloggen.se
Postat av: Dedde

Så härligt.Grattis igen!

2012-09-24 @ 16:56:01
URL: http://deddejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0