Gårdagen

Eftersom blogg appen krånglar IGEN, så uppdaterade jag ingenting igår.
Så jag skriver om gårdagen nu istället.
 
Var hos Svarten lite efter 9 igår morse. Tog ut han ur hagen och borstade och klippte han lite i nacken osv...
Sen sadlade jag på och tog en ridtur. Red runt på olika vägar. Sen red jag till rakbanan på järnvägen och red på lite snabbare där. Men absolut inte snabbt utan det gick väl i 45 som snabbast kanske. Ska rida snabbt till veckan.
Vi var ute i 2 timmar.
När vi ridit så gav jag hästarna i hagen vatten. Så fort jag fyllt två hinkar så drack dom upp det. Så jag fick gå 3 gånger med 2 st 20 liters hinkar! Det kändes i armarna!
Sen gick jag hem till pappa. Det var 3,7 km, och så hade jag packning. En bag med kläder, min handväska och min hjälm.
Så det var dagens motion tycker jag!
 
Bilder:
 
Lite löjlig vad gäller vattenpölar och sånt. Farligt! och tänk att jag alltid har ojämna stigbyglar. Men jaja har jag haft det i 20 år kan jag nog ha det ett tag till....        
Här är vi på järnvägen/rakbanan! Älskar att rida/köra där! Bra underlag, rakt fram å bara njuta! Tills det kommer en väg av till vänster (som leder hem) så det blir tvärnit så man håller på å flyga av.....     
Här är vi då. Jag är vit i ansiktet =) Men jag gillar hans lugg =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha oj =D Har du ojämna ben? Jag har iof åxå ojämna ibland, men det beror mest på att jag slitit ut det ena^^

2012-09-14 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0