Stillastående, men lopp i sikte!

Just nu står det stilla med hästträningen. Nu är det bara jobb som gäller. Åker till Årjäng kl 5.30 på morgonen för att jobba, är hemma sent igen. Så det finns ingen tid.
 
 
Torsdag däremot är vi båda lediga! Då ska mina två ut och ridas. Så ska vi se om Princess kan visa sina hyss i vagnen. För det tror jag det blir. Hon verkar vara en sån som är lite lätt i rumpan =)
 
Sen har jag lite ärenden i Årjäng nån dag. Sa hämta mina saker.. Antar att dom är inlåsta. Hur nu folk kan tycka det är roligt att låsa in andras saker... Tur det finns nycklar...
 
Har iallafall hittat lopp till Svarten. Anmäler på fredag. Får se om han kommer med. Tveksamt.
 
I november har vi två montélopp i sverige att se fram emot. Om vi kommer med. Skulle vilja ha ett montélopp på momarken.... kanske i december...
Engsättra ska anmälas till lopp i november också, dock i slutet så hon hinner träna lite till =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0