Sebastian

Hade ju med lillskiten på travet idag! Han valde en bulle i kafeterian. Den största såklart! Och så snabbt han käka upp den! Jag hann inte med bär jag skulle äta smörgås. Så den Bullen var nog god.
Sen skulle jag köra vagnen i djupt grus. Så fan lossna hjulet. Då hade fästet spruckit! Så jag och Veronica hittade två buntband som vi kunde laga med, men själva hjulet fastnade inte i fästet... Uhj va vi höll på med denna vagnen...

Måste klippa honom snart tror jag! Han är ju som en liten tjej :)

Nu är jag i Årjäng för jag ska jobba imorgon kl 6.30.
Så jag pratade med Sebastian via FaceTime i mobilen förut!

Izabella ska jag hämta imorgon tänkte jag så ska vi sova hos min pappa. På måndag är det fotografering på dagis så då får man väl tvätta å kamma ungarna lite :)


Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

Den nedre bilden var väldigt fin =)

2012-10-28 @ 09:34:33
URL: http://hawkjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0