Måndag kväll

... och jag har ont i axlarna.... Säkert för att jag har kört grus. Och kastat in grus genom fönstret på stallet när jag stod uppe i grushögen... Aj... Kan ingen hjälpa mig =)
 
Sebastian har varit med ute idag. Han har åkt på sin bobby car lite här och där...
 
Nu har hästarna ätit kvällsmat. Fick lite tidigare idag. Imorgon ska jag gå upp kl 4, så då får dom mat tidigt.
 
Ska börja med spån i lösdriften nu för det är nån som äter upp all halm. Vem kan det vara... Fetknoppen kanske som bara tänker på mat?
 
Idag har jag gjort typ ingenting inne i huset... Orkar inte! Har ingen lust!
 
Ska laga mat nu och sen slänga mig i soffan.... Johan slutar kl 19 idag så han är inte hemma fören efter 20 nån gång... Tråkigt!
 
 
Lite bilder kan jag bjuda på iallafall...
 
Engsättra fjantar runt =)
Fina prinsessan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0