Lite allt möjligt !

Idag har jag haft barnen hela dagen! Så inte så himla mycket har blivit gjort!
Kunde iaf rida Svarten lite på åkern nedanför huset! Men de va så blött så de va inte mycket de blev av...
Sen tog jag ut Johans prinsessa och la på henne en sadel och gick en sväng efter vägen! Väldigt ivrig och nervös!! Herregud! Ryckte av ett grimskaft gjorde hon också!

Hästarna har varit i nya hagen hela dagen. Den tyckte dom om!

Svarten är så mysig! Världens gosigaste! Och när jag rider hemma får jag knappt honom att trava! Och när vi väl travar blir det bara ca 10 meter sen tvärnit! Haha!

Engsättra va lite snällare idag! Igår va hon ju vansinnig när jag borstade henne... Haha måste berätta om när ja red henne igår! När jag började trava med henne så böjde hon på nacken liksom och travade i form! Åh va bra tänkte jag! Tills jag fattade att det var inte alls det hon pysslade med utan hon gick och laddade!! Precis när jag fattat så la hon av värsta bakuten!!! Och världens brakfis på det!!

Hon är otroligt pigg! Skulle vilja komma på banan snart men nu jobbar Johan heltid så det finns väldigt lite tid.. Och så har jag barnen hemma jämt så jag hinner inte så mycket!


Kommentarer
Postat av: Marika

Haha ja dom kan allt lura oss dom.där hästara :-D

2012-10-19 @ 21:42:25
Postat av: Jenny

Haha ja denna är otrolig med allt... Vet aldrig var man har henne...

2012-10-19 @ 21:58:13
Postat av: christoffer

Tur att man aldrig kommer få några barn då ;)

2012-10-20 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0