Hemma

Hemma. Kan man säga. Nöjd med det vi fått med oss. Mindre nöjd med att hästarna haft sönder krubborna i lösdriften.
Nej boxbygge får bli prio ett snart!

Izabellas skor va fina. Men om man kunde få ett riktigt svar av henne. Johan fråga om skorna satt bra! Ja sa hon! Jag frågade om dom var för trånga. Ja sa hon då!
Så vi fick sätta på skorna å känna å klämma å komma fram till att dom passade.

Sebastians stövlar var tyvärr inte med i paketet.
Kommer senare. Sängkappan var skrynklig som faan. Plasten runt den var öppen också, så misstänker att jag fått en som nån annan skickat tillbaka...


Nu ska jag ta hand om min pojkvän! Vi ska njuta av att vara lediga imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Marika

Visst är det lite tråkigt när man får ngt som man tror ngn annan skickat tillbaka!
Men den kommer nog bli riktigt snygg! Jag ÄLSKAR kappor =)
Ha nu en myysig kväll ;)

2012-10-17 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0