Va ute å tittade till...

Tänk att man ska va så orolig så fort det är nåt.
Va ute nyss å tittade till Svarten i boxen. Vet inte vad jag tittade efter direkt. Tror ju inte han river boxen :)
Men jag ville se så han stod där lugnt å inte va orolig för att de andra va ute. Men dom stod inne i lösdriften dom också och sov :)
Så allt var bra :)

Tänk när vi har byggt de andra boxarna! Då kanske Frilla vill komma hem :) eller kanske irish eller gangstern ;)



Just det!! Irriterad!!! Engsättra skulle startat denna månaden i Norge i ett treåringslopp högt 5000 nok. Trodde de skulle gå, hon har 6000 SEK. Men nej då, såklart hade hon 5100 nok! Så jag får leta annat! Hon känns bra nu så jag tänker hon går 30 snart :) haha... (Hoppas ni förstår skämt).

Bild: engsättra vill inte träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0