Tråkig lördag

Ute är det kallt. Hästarna är sura på mig. Jag har stängt av till den lerigaste hagen, där rundbalen stod.
Det hö som fanns kvar har jag burit in i stallet.
Så nu står hästarna i ett hörn på den stora hagen. Alla tre i ett hörn och surar :)

Ikväll ska Svarten sova inne igen. Kommer nytt spån sen så han kommer få det skönt. Även spån till lösdriften.

Men fyy fan säger jag. Va mycket skit att skotta i lösdriften varje morgon.
Eller så är det Johan som slarvar när han mockar.
Idag har jag kört ut två fulla kärror men jag har säkert 3 kvar...

Ska börja med våran lördagsmat snart.

Blir hemmagjorda hamburgare med pommes... :) och massa gott i hamburgarna...


Kallt är det i huset också :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0