Onsdag

Idag har jag slagit på en tappsko bak på engsättra, plus att ena framskon hade börjat lossna så jag fick ta av den ocj slå den rak igen. När jag skodde fram så stod hon och luta sig fram å sen bakåt och vägde liksom så jag höll på att ramla varje gång.
Mm. Sen när jag skodde bak så la hon sig ner, över mig.
Gissa hur glad jag var på henne då?!

Fick iaf på skorna, så vi gav oss ut i mörkret på en ridtur. Hon va så fin å snäll. Härligt att skritta med henne för hon går så snabbt! Hatar hästar som går sakta.

Älskar att träna henne för hon verkar gilla det, och hon är så rak och ärlig. Vattenpölar och sånt struntar hon i. Hon går rätt igenom och inga problem.
Dock lite bil rädd.

Fattar inte var all hennes energi kommer ifrån. Hon är så laddad jämt så minsta lilla ljud ifrån mig så flyger hon iväg som en raket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0