Middagsvila

Nu har barnen ätit lunch. Rester från gårdagens middag! Och nu har sebastian somnat... Trött kille som varit vaken sen 6! Bella sitter framför tv:n som vanligt!!
Jag sitter å funderar på om jag ska rida dressyr på åkern när han vaknat. Så kan dom va ute å leka under tiden. Åker ligger precis nedanför huset så vi ser varann bra. Sen skulle Princess behöva lite longering för imorn ska vi prova med vagn igen. Svarten ska bara gå i hagen idag. Vi ska träna imorn, och då ska jag rida i monté sadeln så jag får träna mig själv inför loppet.

Skulle behöva dessa regnbyxorna!! Nån som testat? Från Swartlingmonte!


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Åh är det regnbyxor?
Om du köper dem får du gärna säga om dem andas eller inte :) kör med mina från Montainhorse om det regnar men dom blir lite varma på sommaren

2012-11-06 @ 21:23:28
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0