Kallt

Kallt ute, kallt inne... Fy fan.

Jaja... Har skott Svarten och kört honom till backen. Skrittade upp å ner sen joggade vi hem. Va lite hårt på vägen ibland men det är så upptrampat i mitten för det springer många hästar där... Och där var det ju inte värst hårt.
Kan inte säga att han var nå annorlunda mot vad han brukar. Lat, men det har han alltid varit. Men han springer ju om jag säger till...


Nu fryser jag som bara den. Ska titta i vårat tomma kylskåp om det finns nåt att äta...!

Sen blir det säkert inget med engsättra idag om jag känner mig själv. Får ta henne imorn. Jag hatar vinter å kyla!!! Vill bara va inne då...


Kommentarer
Postat av: Johan

Va bra att han känns som vanligt

2012-11-13 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0