Fredag !

Fredag och löning för de flesta, men inte för mig jag får på måndag !

Imorgon skulle jag verkligen vilja åka på provlopp med mina hästar...! Engsättra får nog springa utan skor isf för hon är i stort behov av nyskott, tre skor har hon också...
Svarten ska också skos nu. Får fråga om paw har tid till veckan. Har hittat en Hovslagare som jag är nöjd med nu! Jätteduktig!
Är väl lika bra att sätta på vinter skorna nu tror jag.

Idag har rörmokaren varit här och försökt sätta dit en toalett. Men jag har aldrig varit med om ett hus att krångla med allt. Nu är röret för litet där toan ska va... Så han åkte in till stan, så kommer han kanske senare om dom har nån lösning.

Sebastian har varit uppe sen 5.30! Försökte få honom att somna om men nej då...

Bilderna är från igår kväll när vi lekte på barnens rum.


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni har åxå ett gammalt hus va? Vårat e 105år tror jag och ja, när det kommer till rör så harvi 16mm rör och det slutade dom använda på 7o talet haha, ja vi hade en läcka i förra veckan så det blev ett himla pussel hos rörmockarn. Men nu är det tätt^^
Hoppas ni får ordning på kåken =)

2012-11-23 @ 13:46:19
Postat av: Jenny

Ja det är gammalt! Och allting krånglar så fort det är nån firma här, haha. Men nu kunde dom lösa detta så nu har vi en ny fin fungerande toa!! Gud så gött!

2012-11-23 @ 14:43:12
Postat av: Marika

Skönt att det funkar nu iaf =)

2012-11-25 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0