Ont

Usch min rygg och axlar har nog tagit lite stryk av mitt jobb inom vården samt denna hästträningen på skumpiga vägar och het häst som man får dra ihjäl sig med.

Har ju jobbat en del denna månaden. Kommer upp i 75 timmar och jag som annars bara brukar jobba 35-45 timmar nu när jag är mammaledig.
Vi har ju inte dagis till sebastian än så det blir att pyssla så vi båda kan jobba.

Men iallafall. I förrgår grina jag nästan när jag körde Frilla för det gjorde så ont i ryggen. Och nu efter att ha ridit i två timmar så har jag ont överallt!!
Vad är detta? Har aldrig haft så här förut, ont i ryggen så fort jag gör nånting...

Jaja... Det är bara att ta i och jobba ännu hårdare!


Kommentarer
Postat av: Marika

Be din karl massera dig på "sittmuskeln" så kanske det släpper lite? Jag har alltid haft ont i ryggen när jag rider och cyklar och sitter på jobbet. Men nu sen jag var på massage och hon tryckte ¨på sittmuskeln så har jag inte haft ont ett dugg i ryggen =)

2012-03-23 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0