Hingstar!!

Dagen idag har betstått av hingstar!!
Hingstvisning på Färjestadtravet. Kom försent så vi missade visningen av Gentleman. Oj vilken härlig häst alltså... Likaså Keik Jo som var väldigt vacker!!
Fick en bunt med reklamlappar på kallblodshingstarna som Rickard har, så vi ska dela ut och jag kommer även lägga på inskrivningen på travet och sånt!

Fanns ju såklart massa andra fina hingstar där också! Men vi håller oss till Sättrans tycker jag =)

Bilder och lite info har jag gjort inlägg med här under!!


Vår egen hästfront har varit på vila under helgen faktiskt. Ibland får man ta det lugnt också.

Lite uppdatering om dom kommer här:

Engsättra Rick tränar på bra som vanligt. Var ute på ridtur (skogen och klättring) i torsdags. Provlopp 4 april siktar vi på!

Serena Rick har piggnat till väldigt i träning och hon ska också ut i provlopp 4 april.

G.G.Frilla har jag nyss satt igång igen lite försiktigt. Har bara ridit i skogen än så länge. Var ute i fredags med henne... Står i valet och kvalet om hon ska till Keik Jo i år eller om vi väntar med aveln tills nästa år.

Black Hot Mama går i hagen...

Caspadia Lill beräknas föla 1 juni. Hon har fått en kompis i hagen nu iallafall. Annars brukar hon mest gå för sig själv. Caspadia är ju inte hemma nu, men jag får lite uppdatering då och då!
Funderar även på om hon ska gå till Viking S.S, Gentleman eller gå tom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0