FREDAG

Hej på er!

Här rullar det på som vanligt.... Vi jobbar nästan varje dag, nån av oss. Så vi umgås inte så mycket!
Hästarna tränar dom med.

Frilla var ute och gick intervaller i en backe igår, hon va kanonfin faktiskt!
Hon trampa fel en gång och slog över i galopp...
Nästa intervall tänkte jag ta i galopp så jag skänkla o smacka men hon drog iväg i världens trav!! Så det blev bara trav. Jättenöjd faktiskt. Hon fick flåsa lite =)
Sen när jag kom hem förstod jag anledningen till galoppen. Ena framskon hade hon kommit åt att trampa på så den va lite sned.
Detta är nu åtgärdat så gott det går, men jag kommer att ringa hit hovslagaren så får han fixa detta gratis om det inte håller. Han var liksom här igår och skodde, och den blev lös samma dagen!

Engsättra vilar....


Väldigt mycket prat om bilar nu... Letar en ny, samtidigt som jag försöker sälja den jag har nu.

Barnen va ute igår och lekte. Jonathan var här så han och Bella cyklade och lekte hela dagen...


Nu ska jag gå och och greja lite! Är ledig idag. Jobbar imorn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0