Tisdag

Idag har alla hästar vilat pga annat som vi har fixat!

Längtar till fredag när jag ska rida monté. Men måste nog erkänna jag är lite nervös över voltningen! Spår 7 på 20 meters tillägg. Fjärde volten blir det pga alla springspår och tillägg så vi får långt fram när vi vänder upp.
Tips mottages tacksamt!

Har ridit 27 lopp tror jag! Dock inte lika aktivt de två sista åren, så jag är lite ringrostig!
Är glad att jag känner hästen lite iaf. Red honom i istraven i år 3 gånger... Blev en seger, en tredje och en femte tror jag!

------------------------------------

Barnen har varit aktiva idag och lekt ute hela eftermiddan. Var på dagis mellan 9-12!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0