Snabbjobb

Idag var vi Inne på banan med Frilla och Serena!

Började på rakbanan och red/körde lite. Frilla älskade att springa där, hon drog iväg som bara fan, klockrent trav!

Sen vidare upp på banan och red ett 1140meters jobb bara. Skulle rida full väg var det tänkt från början, men det gick lite snabbare än planerat på rakbanan så jag tyckte det räckte med 1140 meter.
Jag red först och Serena efter. Men som vanligt springer inte frilla i ledning så Johan fick köra om nästan direkt och då vaknade frilla till liv! Upp i rygg på Johan så han fick öka ytterligare.
Hon var ganska fin, inte klockren men det dög iaf till att springa 1.31 i tusen meter och det är då inte fy skam!

Så nu är jag nöjd....


Gött att jag fick mig ett jobb i kroppen också!


Kommentarer
Postat av: Linda

hur går hon om du tar bort skorna runt om ?

2012-06-09 @ 21:10:52
Postat av: ♥ Jenny ♥

Jo det går väl sådär. Hon galopperade ju två gånger sist hon gick barfota. men nu kan jag inte ta bort skorna för det är där jag gjort ändringar =)

2012-06-09 @ 22:05:37
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Det lät ju riktigt bra ,klart att du ska vara nöjd med det tycker jag.Och ändrar man på något så kan det ta en liten tid för dom att anpassa sej till det nya. :D .

2012-06-10 @ 20:15:16
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0