Fredag

Fredag är det idag och arbetsdag 2 av 5 är gjord.
Sebastian har redan gått och lagt sig! Ingen bra dag alls för barnen idag tror jag!
Det började med att Izabella klagade på magont imorse. Sen på dagis vid frukosten så spydde hon. Jag ringde hennes pappa och han kom och hämtade henne. Hon skulle ändå till han efter dagis. Jag själv jobbade.
 
Sen hämtade jag Sebastian på dagis efter jag slutat. Han verkade glad och pigg.
 
Men väl hemma så har han bara gått runt och gråtit och skrikit. Fick i honom lite middag, mellan skrik och tårar. Tyckte han va lite varm men han hade bara 37,0 i temp. Han var nog varm i anssiktet för att han skrek så.
Men jag gjorde honom i ordning för sängen och la honom 17,15 ca. Han somnade direkt! Så det blir tidig morgon imorn misstänker jag.
Vi var ju uppe före 6 idag så det är inte konstigt om han är trött.
 
Nu  ska jag ut och försöka få på tappskon på Engsättra. Medans jag ändå är i farten så byter jag nog ut framskorna till ett par slitna halvrunda.
Sen ska jag ta fram en sadel och lägga på Serena...
 
 
Här är en bild på Frilla i fredags på travet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0