V75

Jävligt tråkig V75 dag!! Regn och kallt!! Jag jobbade ju (ovanligt) först till 12.30 sen gick jag upp på travet! Spelade lite men vann inte så himla mycket. Årjängs stora vanns av orecchiettie eller hur han nu stavas! Eller hon.. Inte så insatt. Vet att de är menhammars uppfödning iaf. Jaja de va kul att va där. Mindre kul när johan och alla våra kompisar skulle ut. Utom jag då förstås som alltid får tillbringa helgerna här hemma... Tråkigt. Jaja. Imorn dags för jobb dag 7 av 8! Sen är jag faktiskt ledig en hel dag!!! Sen tror folk att man ska hinna med allt möjligt på den lilla lediga dagen man har då och då. Nej nu ska jag sova. Imorn ska jag och izabella köra häst, sen ska jag som sagt jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0