Kvällsritt

Haft en helt underbar kväll!! Ensam hemma då Johan och Sebastian är hos Johans pappa. Bella är hos sin pappa... Hur som helst! Slutade jobbet kl 20.30! Fick skjuts hem av min snälla bror. Gick till stallet kl 21.15! Tog ut Engsättra på en ridtur, 5 km typ. På hemvägen såg vi en älg som simmade! Filmade det och den filmen hittar ni i inlägget under detta. Myyyystur var det verkligen! Gud va ja älskar denna hästen!! Speciellt när hon blir överladdad och hoppar på stället!! Sen kl 22.30 så tog jag ut Serena på en lika lång tur. Mys det med! Andra gången hon hade sadel... Gick suveränt! Snällaste och lugnaste hästen på gården. Ville inte gå in sen. Var så underbart ute! Härlig luft... Inte ett dugg trött heller. Detta va bra för psyket kan jag lova. Mitt alltså. Dom ljusa bilderna är Engsättra och dom mörka Serena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0