God morgon

Idag är jag ledig. Enda dagen på hela veckan. Johan jobbar som vanligt! Tråkigt... Jag och Sebastian var i stallet imorse och fodrade. Dom har gått ute inatt. Utan att smita, som dom gjorde för två nätter sen. Fick samtal 4.50 på morgonen, så då va de bara ge sig ut och fånga dom. Tack för samtalet!! Tillbaka till idag. Engis är så mysig. Kliar jag henne nedanför manken så kliar hon mig på ryggen! Gött!! Älskar denna häst... Ge mig pengar så jag kan köpa loss henne så hon blir min för alltid!! Men de spelar ingen roll. Jag kommer inte lämna tillbaka henne ändå... Hehehe.....! Nu sover lilla Sebastian middag. Izabella äter. Igen. Jag ska baka en hallonpaj av nåt slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0